VÝZNAM IKONEK U ZBOŽÍ:
SKLADEM
DODÁNÍ DO 3 DNŮ
DODÁNÍ DO 5 DNŮ
VÍCE JAK 5 DNŮ
NELZE PŘEPRAVCI
DALŠÍ INFORMACE
PEMI LETÁK
NOVINKA

Obchodní podmínky


pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.pemi.cz. 

 

Provozovatelem internetového obchodu pemi.cz je firma PeMi drogerie s.r.o.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 


Fakturační adresa: 

 

PeMi drogerie s.r.o.
Táboritská 24
130 00  Praha 3

IČO: 05634784
DIČ: CZ05634784

Zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze , oddíl C, vložka 267972

Bankovní spojení:

KB 17070267/0100


PeMi drogerie s.r.o.  provozuje tři kamenné prodejny drogerie na adresách:

 

Drogerie PEMI, Táboritská 24, 130 00 Praha 3, Žižkov

Duhová Teta - PeMi, Zenklova 8, 180 00 Praha 8, Palmovka

Duhová Teta - PeMi Obchodní náměstí 1590/4, 143 00, Praha 4 Modřany 

 

Služby Eshopu platí pro Českou republiku. Do zahraničí objednávky prozatím nezasíláme.

 

Bližší informace, otevírací dobu a mapy najdete na stránkách Kontakty, Otevírací doba, Kde nás najdete.

 





Důležité informace

 


Záruka


Záruční doba na jednotlivé výrobky je poskytována podle platných českých zákonů. Většina námi dodávaného zboží má dvouletou záruční lhůtu, u výjimek je záruční doba uvedena v popisu výrobku.

Ceny

Ceny u výrobků měníme denně, pro objednávku jsou závazné ceny v době objednání. V případě chybně uvedených cen platí ceny uvedené v účetním systému drogerie PEMI. Případná změna cen bude se zákazníkem dohodnuta před expedicí.
Ceny na kamenných prodejnách a na Eshopu se mohou lišit.

 

Obrázky u výrobků jsou zde pouze ilustrativní. Proto pokud se jedná o sadu nebo více kusů, je to uvedeno přímo v názvu výrobku. Např. Set/Sada/Souprava atd.


Sleva na zboží

 

Na našich stránkách můžete najít několik druhů slev. Slevy na daný výrobek, Zákaznické slevy a Slevy nad určitou hodnotu nákupu. Důležitá informace je, že se slevy vzájemně nesčítají. Pokud by při vaší objednávce došlo ke kombinaci více slev na jeden výrobek, v košíku se vám u zboží zobrazí sleva pro vás nejvýhodnější.

5 % sleva při nákupu nad 500 Kč  – tato sleva se vztahuje na veškeré nezlevněné výrobky. Získáváte ji při překročení celkové hodnoty vašeho košíku nad 500 Kč.



Expedice


Příprava zboží je prováděna neprodleně po objednání, dodací lhůty se liší podle způsobu dopravy a pohybují se od jednoho do pěti pracovních dnů.

Provozní doba Eshopu: Po - Pá 8:00 - 16:00 hod. Většinu objednávek, které nám odešlete do 10:00 hod, vyřizujeme do druhého pracovního dne. Ostatní objednávky jsou připraveny do 2 dnů nebo dle informace o době dodání u zboží.

 

V případě, že drogerie Pemi není schopna odeslat kompletní objednávku, je zákazník kontaktován telefonicky nebo e-mailem a je s ním dohodnut další postup. 

 

 

Doprava a platba


Před odesláním objednávky si zákazník může zvolit způsob dopravy a platby za zboží. Cena za dopravu a vhodný způsob se liší podle velikosti balíku a místa doručení, aktuální cena je uvedena přímo při výběru  způsobu dodání. Služby Eshopu platí pro Českou republiku. Do zahraničí objednávky prozatím nezasíláme.

Poskytujeme tyto způsoby dopravy:


- Osobní odběr na prodejně PeMi, Olšanské náměstí – zdarma

- Osobní odběr na našich prodejnách Duhová Teta Palmovka a Modřany

-  nákupy do 300 Kč 45 Kč

-  nákupy nad 300 Kčzdarma

- PeMi doprava po Praze při nákupu nad 5 000 kč  - zdarma

- Česká pošta - balík do ruky, max. do 30kg váhy balíku - 99 Kč

- Česká pošta - balík na poštu  -  max. do 30kg váhy balíku - 89 Kč

- Uloženka  -  max. do 20kg váhy balíku - 49 Kč

- DPD Parcel shop  -  max. do 20kg váhy balíku - 49 Kč

- Kurýr do ruky - InTime  -  max. do 30kg váhy balíku - 59 Kč

- DPD rozvoz  -  max. do 30kg váhy balíku - 129 Kč

- PPL sprint  -  max. do 3000kg váhy balíku - ceny od 500 Kč, dle celkové váhy a objemu

 

V kombinaci s dopravou poskytujeme tyto způsoby platby:

- Hotově – zdarma

- Na dobírku – 10 Kč (Uloženka, Uloženka Partner,  DPD Parcel shop ​, Kurýr do ruky)

- Na dobírku – 35 Kč (Česká Pošta, DPD rozvoz, PPL sprint)

- Platba předem - zdarma

- Platba na fakturu - možná pouze po předchozí domluvě - zdarma



Daňové doklady a případné záruční listy jsou obsahem dodávky.

 

Osobní odběr

 

Vaše objednávka bude na prodejně rezervována po dobu 5-ti pracovních dnů.  

 

V případě potřeby nás můžete kontaktovat na určených telefonních číslech (Kontakty) a dobu rezervace prodloužit. Vyzvednout si můžete svoji objednávku po celou otevírací dobu dané provozovny. 

 


Reklamace, vrácení  a  výměna zboží  

 

U všech dodávek má zákazník právo před expedicí zboží stornovat objednávku telefonicky, nebo e-mailem zaslaným na adresu internetovyobchod@pemi.cz.​

V zákonných případech má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, od převzetí plnění. Tato doba se počítá od převzetí zboží zákazníkem. V případě nedodržení zákonem stanovených 14 dnů,  vrácení zboží bude řešeno individuálně, avšak v případě uznání možnosti vrácení zboží, bude vyměněno za jiné zboží dodávané prodejcem.

Nevztahuje se na případy, kdy zákazník objednávku nepřevezme od přepravce a nechá na náklady obchodníka objednávku vrátit zpět. Obchodník má pak právo požadovat vynaložené náklady po zákazníkovi zpět.

 

 

Odstoupení od smlouvy - vrácení, výměna

 

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. 

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně na naší prodejně na Praze 3 nebo zaslat zboží na adresu PeMi drogerie s.r.o., Táboritská 24, 130 00.

 

Vždy prosím dodržte tento postup:
1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
2. Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na prodejnu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
3. Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, domluvte si výměnu předen telefonicky nebo přes email, tak aby na vás při výměně už mohlo čekat zboží nové.
4. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
5. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - k vytištění ZDE ,nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
6. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).

 

 Zboží jen v pořádku, ale přesto by jste rádi zboží vrátili zpět: 

 

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu k zákazníkovi. Náklady na dopravu zpět k dodavateli jsou v tomto případě na straně kupujícího. 

Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu k zákazníkovi nejsou vráceny. 

Odstoupení od smlouvy
V případe odstoupení od smlouvy kupujícím nebo odstoupení od smlouvy po domluvě s dodavatelem, při dodržení výše uvedených okolností, kdy spotřebitel již úhradu provedl předem, jsou uhrazené prostředky neprodleně vráceny zákazníkovi převodem na účet nebo vyplaceny v hotovosti na prodejně, bez dodatečných poplatků. Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů, ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na fakturační adresu ( nebo zákazník prokáže, že zboží bylo odesláno). 

 

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 602 226 791, nebo napište na reklamace@pemi.cz.

 

 

Reklamace

Vždy se může vyskytnout situace, kdy se něco pokazí. Za vzniklou situaci se předem omlouváme a budeme se vše snažit vyřešit co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. 

 

1. Rozbité zboží - pokud k Vám dorazí zboží v nekompletní krabici, popř. je už viditelně poškozeno, zboží nepřebírejte a kontaktujte co nejdříve naší zákaznickou linku. Zboží Vám bude zasláno nové a reklamaci budeme řešit s dopravcem.

 

2. Nekompletní objednávka - Ve vašem balíčku chybí část objednaného zboží. Prosíme i o důkladnou kontrolu obalových materiálů, někdy se stane, že menší výrobky mohou lehce zapadnout. Dále kontaktujte níže uvedené kontakty.

 

3. Jiné zboží - pokud Vám dorazí jiné zboží než jste si objednali, prosíme o kontrolu dodaného zboží podle EAN kódu, který najdete na každém výrobku s výrobky na našem webu. Někdy se stane, že výrobek má jen nový obal. Pokud je výrobek jiný než objednané zboží, kontaktujte níže uvedené kontakty. 

 

4. Rozbitý / nefunkční výrobek - záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Záruční doba na jednotlivé výrobky je poskytována podle platných českých zákonů. Většina námi dodávaného zboží má dvouletou záruční lhůtu, u výjimek je záruční doba uvedena v popisu výrobku.

 

Reklamace vyřizují
p. Křičková , p. Kos
tel.: +420 605 226 791
reklamace@pemi.cz

 

Doručovací adresa
Drogerie PeMi
Táboritská 24
Praha 3, 130 00

 

 
S reklamovaným zbožím musí být na výše uvedenou adresu doručen také doklad o zakoupení zboží v drogerii PEMI. O vyřízení reklamace bude spotřebitel vyrozuměn telefonicky, nebo e-mailem nejpozději v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.

 

 

V případě mimosoudního řešení sporu: informace ke stažení ZDE.

 

 

Potvrzení objednávky dodavatelem

 

Přijetí objednávky je potvrzeno přímo na stránce Eshopu po úspěšném odeslání objednávky a zároveň je na email udaný zákazníkem odesláno potvrzení obsahující všechny údaje o provedené objednávce. Pokud je zákazník registrován, může sledovat stav svých objednávek přímo přes svůj zákaznický účet na stránkách pemi.cz.

V případě, že objednávka neobsahuje základní náležitosti, jako Jméno a Příjmení zákazníka a platný Kontakt (telefonní číslo / email), objednávku nebude připravována a bude automaticky zrušena. 


Záruční podmínky

 

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Záruční doba na jednotlivé výrobky je poskytována podle platných českých zákonů. Většina námi dodávaného zboží má dvouletou záruční lhůtu, u výjimek je záruční doba uvedena v popisu výrobku.
S reklamovaným zbožím musí být na výše uvedenou adresu doručen také doklad o zakoupení zboží v drogerii PEMI. O vyřízení reklamace bude spotřebitel vyrozuměn telefonicky, nebo e-mailem nejpozději v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.



Zákaznický účet

 

Po vytvoření objednávky jsou zadané údaje zpracovány a uloženy v části "můj účet". Na Vámi zadanou emailovou adresu, Vám budou zaslány přihlašovací údaje. Přihlášením na zákaznický účet můžete sledovat stav Vaší objednávky, historii Vašich objednávek nebo vytvářet šablony na objednání. Tento zákaznický účet můžete samostatně spravovat a aktualizovat Vaše doručovací nebo kontaktní údaje. Pokud si budete přát zákaznický účet zrušit, můžete tak učinit přímo ve správě Vašeho účtu, nebo nám napište na adresu: pemi1@pemi.cz a my Vám účet zrušíme.

 


Ochrana osobních údajů spotřebitele

 

Firma PeMi drogerie s.r.o. shromažďuje osobní údaje jako je jméno, e-mailová adresa, fakturační údaje pouze pro potřeby vyřízení objednávek. Bez předchozího souhlasu zákazníka nebudou údaje použity k reklamě.

 

Registrovaní zákazníci mohou kdykoliv své údaje měnit v osobním profilu "můj účet", kdykoliv také mohou kdykoliv svůj účet zrušit.

 

 

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, IČO (identifikační číslo), DIČ (daňové identifikační číslo), adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

 

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu.

 

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

 

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

 

Osobní údaje budou zpracovávány pro splnění povinnosti archivace daňových dokladů a po dobu stejné činnosti podnikání firmy. Budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

 

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. 

 

Kupující prohlašuje,že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

 

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • Požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení, požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav
  •  
  • Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.
  •  
  • Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

 

 

Program "ověřeno zákazníky" společnosti Heuréka

 

PeMi drogerie s.r.o. spolupracuje na získání zpětné vazby s portálem Heuréka, kdy každý zákazník obdrží email s průzkumem spokojenosti. Vyplnění dotazníku není povinné, svou zpětnou vazbou však pomůžete při rozhodování dalším zákazníkům.

 

PeMi drogerie s.r.o.  je oprávněna předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.

 

Zpětný odběr elektrozařízení

 

PeMi drogerie s.r.o. tímto informuje Kupujícího, že zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení. Zpětný odběr elektrozařízení je prováděn na základě znění Zákona o odpadech. Při koupi nového elektrospotřebiče má zákazník právo odevzdat bezplatně elektrospotřebič stejného typu v režimu kus za kus. Elektrospotřebič je možné odevzdat na kterékoliv z našich prodejen nebo objednat zpětný odběr žádostí zaslanou na email pemi1@pemi.cz

 

Zákazník je dále oprávněn odevzdat elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory na sběrných místech společnosti Asekol a.s. uvedených na jejích webových stránkách http://www.asekol.cz/asekol/. Na těchto stránkách jsou rovněž uvedeny negativní účinky látek používaných v bateriích nebo akumulátorech, dále grafické symboly pro oddělený sběr, informace o provádění odděleného sběru a jeho významu. Zákazník je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci.

 

 

 

Veškeré objednávky se snažíme vyřizovat k Vaší plné spokojenosti.

 

Máte-li jakýkoliv problém s Vaší objednávkou, kontaktujte nás přes naši zákaznickou linku.

Děkujeme vaše PeMi

 

 


V Praze dne 10.5.2018