ČASTO KLADENÉ OTÁZKY




Proč je osobní odběr na prodejnách Teta drogerie zpoplatněn ?

Objednávky do hodnoty 300 Kč jsou zpoplatněny manipulačním poplatkem. K tomuto kroku jsme přistoupili díky množícím se objednávkám na velmi nízké částky (např. pravítko za 5 Kč), kdy náklady na samotnou příprava, tisk dokumentů a dopravu, značně přesahují zisk. 

Objednávky nad 300 Kč zpoplatněny nebudou a při šíři našeho sortimentu denní spotřeby se dá hodnota nákupu snadno naplnit.

 

Prý rozvážíte zboží po Praze zdarma ?

Ano, při nákupu nad  5 000 Kč s DPH rozvážíme po Praze  zboží zdarma. Mimo Prahu lze zboží zaslat přes naše smluvní přepravce. Více informací naleznete v záložce:  Doprava.


Musím se zaregistrovat,  když chci u Vás nakoupit ?

Ne, nemusíte, můžete si nejprve vybrat zboží a při jeho závazném objednání vyplníte pouze kontaktní informace, aby mohlo být  zboží doručeno.


E-mail, který mi přijde po objednání zboží , je nesrozumitelný.

Pokud své e-maily  zobrazujete v textovém formátu, může se stát, že e-mail, který Vám posíláme jako potvrzení, že jsme přijali Vaší objednávku, může být nepřehledný. Většina e-mailových schránek umožňuje tento e-mail zobrazit  v HTML  formátu. Při tomto zobrazení  by mělo být vše v pořádku.



Nakupuji ve velkém pro nadnárodní společnost. Je možná ještě nějaká další sleva ?

Ano, při pravidelných nákupech ve velkém je možná individuální sleva zákazníka. Nabízíme osobní jednání a možnost  zakoupení zboží na objednávku ( např. zboží, které nemáme přímo na stránkách ).


V košíku mám zboží za více než 500,- Kč a stále se mi nenabízí možnost získání 5% slevy?

Sleva 5% se dá uplatnit na nezlevněné položky, proto se automaticky počítá na zboží v košíku, na které se žádná jiná sleva nevtahuje.









⇡ Zpět nahoru ⇡