Nastavení cookies

Kliknutím na tlačítko SOUHLASÍM povolíte používání cookies, které usnadňují navigaci na našem webu, pomáhají nám analyzovat fungování a používání našeho webu a umožňují nám zobrazovat relevantní marketingový obsah.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Když je zboží na Eshopu uvedeno jako "skladem" je možné si ho hned přijít vyzvednout na prodejnu?

Označení skladem označuje skladovou zásobu na našich skladech, prodejna slouží pouze jako odběrné místo, kam se už kompletní objednávka přiveze. Skladové zásoby aktualizujeme 1 x denně, proto se i během dne může stát, že se daný výrobek vyprodá. Pokud se to stane, aktuální kusy dáváme do objednávek podle času objednání, popř. podle zaplacení převodem, při platbě předem na účet.

 

Proč se ceny na prodejně na E-shopu neshodují?

Pro kamenné prodejny i pro E-shop je u zboží rozdíl v nákladech na přípravu a uskladnění. Proto se může stát, že ceny nejsou shodné. Na prodejně je zboží většinou cenově vyšší, než na E-shopu. Výhodou je, že zboží je k dispozici ihned.

Zboží z E-shopu bývá levnější, ale zase si na přípravu musíte počkat 1 - 5 pracovních dní, dle druhu zboží.

 

Proč je osobní odběr na prodejnách Teta drogerie zpoplatněn ?

Objednávky do hodnoty 300 Kč jsou zpoplatněny manipulačním poplatkem. K tomuto kroku jsme přistoupili díky množícím se objednávkám na velmi nízké částky (např. pravítko za 5 Kč), kdy náklady na samotnou příprava, tisk dokumentů a dopravu, značně přesahují zisk.

Objednávky nad 300 Kč zpoplatněny nebudou a při šíři našeho sortimentu denní spotřeby se dá hodnota nákupu snadno naplnit.

 

Prý rozvážíte zboží po Praze zdarma ?

Ano, při nákupu nad  5 000 Kč s DPH rozvážíme po Praze  zboží zdarma. Mimo Prahu lze zboží zaslat přes naše smluvní přepravce. Více informací naleznete v záložce:  Doprava.

Musím se zaregistrovat,  když chci u Vás nakoupit ?

Ne, nemusíte, můžete si nejprve vybrat zboží a při jeho závazném objednání vyplníte pouze kontaktní informace, aby mohlo být  zboží doručeno.

E-mail, který mi přijde po objednání zboží , je nesrozumitelný.

Pokud své e-maily  zobrazujete v textovém formátu, může se stát, že e-mail, který Vám posíláme jako potvrzení, že jsme přijali Vaší objednávku, může být nepřehledný. Většina e-mailových schránek umožňuje tento e-mail zobrazit  v HTML  formátu. Při tomto zobrazení  by mělo být vše v pořádku.

Nakupuji ve velkém pro nadnárodní společnost. Je možná ještě nějaká další sleva ?

Ano, při pravidelných nákupech ve velkém je možná individuální sleva zákazníka. Nabízíme osobní jednání a možnost  zakoupení zboží na objednávku ( např. zboží, které nemáme přímo na stránkách ).

V košíku mám zboží za více než 500,- Kč a stále se mi nenabízí možnost získání 5% slevy?

Sleva 5% se dá uplatnit na nezlevněné položky, proto se automaticky počítá na zboží v košíku, na které se žádná jiná sleva nevtahuje.








⇡ Zpět nahoru ⇡