ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Proč je osobní odběr na prodejnách Duhová Teta zpoplatněn ?
Objednávky do hodnoty 300 Kč jsou zpoplatněny manipulačním poplatkem. K tomuto kroku jsme přistoupili díky množícím se objednávkám na velmi nízké částky (např. pravítko za 5 Kč), kdy náklady na samotnou příprava, tisk dokumentů a dopravu, značně přesahují zisk.
Objednávky nad 300 Kč zpoplatněny nebudou a při šíři našeho sortimentu denní spotřeby se dá hodnota nákupu snadno naplnit.
Prý rozvážíte zboží po Praze zdarma ?
Ano, při nákupu nad 5 000 Kč s DPH rozvážíme po Praze zboží zdarma.
Musím se zaregistrovat, když chci u Vás nakoupit ?
Ne, nemusíte, můžete si nejprve vybrat zboží a při jeho závazném
objednání vyplníte pouze kontaktní informace, aby mohlo být zboží
doručeno.
Jestliže koupím zboží pod 5 000 Kč a nechci platit dopravu, co mám udělat ?
Pokud je cena celkového nákupu nižší než 5 000 Kč s DPH, můžete si nákup vyzvednout u nás na prodejně. Nebo zvolit některého z našich smluvních přepravců.
Bydlím mimo Prahu, ale chtěl bych si u Vás nakoupit. Je to možné, i když rozvážíte pouze po Praze ?
Ano, možné to je. Zboží posíláme také jako balík Českou poštou nebo ostatními smluvními dopravci , takže i zákazníci mimo Prahu mohou nakupovat. Seznam našich dopravců najdete v záložce doprava.
E-mail, který mi příjde po objednání zboží , je nesrozumitelný.
Pokud své e-maily zobrazujete v textovém formátu, může se stát, že
e-mail, který Vám posíláme jako potvrzení, že jsme přijali Vaší
objednávku, může být nepřehledný. Většina e-mailových schránek umožňuje
tento e-mail zobrazit v HTML formátu. Při tomto zobrazení by mělo
být vše v pořádku.
Nakupuji ve velkém pro nadnárodní společnost. Je možná ještě nějaká další sleva ?
Ano, při pravidelných nákupech ve velkém je možná individuální sleva
zákazníka. Nabízíme osobní jednání a možnost zakoupení zboží na
objednávku ( např. zboží, které nemáme přímo na stránkách ).
Nejsem si zcela jist, jak mám postupovat při platbě bankovním převodem.
Pokud chcete platit formou bankovního převodu, postupujete následovně.
Objednáte zboží standardním způsobem a u platby zvolíte platbu bankovním
převodem.Neplatíte nic, dokud se naše firma s Vámi nespojí. Potvrdíme
Vaši objednávku a vystavíme fakturu.V momentě, kdy fakturu zaplatíte a
peníze se objeví na našem bankovním účtu, pošleme Vám zboží.
V košíku mám zboží za více než 500,- Kč a stále se mi nenabízí možnost získání 5% slevy?
Sleva 5% se dá uplatnit na nezlevněné položky, proto se automaticky počítá na zboží v košíku, na které se žádná jiná sleva nevtahuje.